LAD OS HJÆLPE MED AT SKABE DEN BEDSTE FIRMAFEST


Vi skræddersyr jeres arrangement i tæt samarbejde med jer som værter og sørger for, at I med rette kan kalde hele firmaet sammen til årets fest! På Jørgensens Hotel er det både muligt at holde den intime sammenkomst, formelle reception med delikate kanapéer eller det helt store gilde med kulørte lamper, champagneskål og tre-retters menu på hvide duge. Vi byder gerne ind med vores erfaringer og kommer med gode idéer til serveringer og indslag. Har I særlige ønsker til underholdning, musik, bar, dekorationer eller andet, er vi naturligvis også behjælpelige med idéer og eksekvering.


Kontakt os for et uforpligtende tilbud og rundvisning på tlf. 3840 1744 eller mail info@jorgensens-hotel.dk


 

FESTMENU GÆSTERNE VIL HUSKE


Når I booker firmafest hos Jørgensen Hotel, kan I være sikre på, at jeres fest gæster vil få en unik gastronomisk oplevelse. Ud fra jeres ønsker, hjælper vi med at sammensætte jeres fest menu med tilhørende vinmenu.


Jeres festmiddag kan også bestå af en buffet, og vi tilpasser selvfølgelig menuen efter alle gæsters madpræferencer, som eksempel hvis nogle ønsker vegetarisk eller vegansk. Derudover bestræber vi os på at lave en økologisk og lokal menu.

Vores køkken sætter en ære i at bruge de absolut bedste råvarer fra lokalområdet samt det bedste fra ind-og udland. Vi har fokus på bæredygtighed, økologi og gastronomi. Under festen er vores venlige og imødekommende personale naturligvis behjælpelige med at sørge for jer og jeres gæster, så I kan slappe af og nyde mad, vin og atmosfære.

HOLD FIRMAFESTEN I UNIKKE RAMMER


Jørgensens Hotel er et navn fyldt med gode minder og en historie på ikke mindre end 177 år.


Intet har været overladt til tilfældighederne i renoveringsprocessen af det smukke gamle Jørgensens Hotel. Alle valg er truffet med udgangspunkt i eksperters viden og undersøgelser af, hvordan hotellet så ud, da det blev opført i 1744 – det gælder både ude og inde. Særligt palæets lofter har krævet både tid og håndværk at restaurere og genskabe, som de var oprindeligt. Det er en helt særlig oplevelse at træde ind på hotellet og bevæge sig gennem rummene, som alle byder på en særlig historie. Hvis rummene kunne tale og fortælle deres historie, ville de aldrig blive færdig.


 

LOKALE KAPACITET:

Kongesalen - 150 personer

Jørgensensalen - 75 personer

Kavalérsalen - 50 personer

Ewalds stue - 22 personer

Biblioteket - 20 personer

Vinbutikken - 16 personer

RIG MULIGHED FOR PARKERING OG OVERNATNING


Efter en sjov og festlig aften er det rart ikke at skulle tænke på transporten hjem. På Jørgensens Hotel har du og dine gæster mulighed for at overnatte på hotellet i forbindelse med festen. Næste morgen serverer vi lækker morgenmad, som I alle kan nyde sammen, mens I taler om festens begivenheder. Det er en hyggelig og afslappende måde at afslutte en dejlig fest med kollegaer og venner.


Hvis I drømmer om en hel weekend med fest og afslapning, kan I f.eks. kombinere jeres arrangement med et weekendophold.

FAQ:

Hvor kan jeg holde firmafest i Jylland?
På Jørgensens Hotel skræddersyr vi arrangementer efter jeres ønsker og behov, så jeres firmafest bliver præcist, som I ønsker. Vi har gode bud på, hvordan i kan holde både intime sammenkomster, formelle receptioner med delikate kanapéer eller elegante fester med champagneskåle og en 3-retters menu på hvide duge. Fra kr. 795 kr. per person.

Hvor mange er der plads til på Jørgensens Hotel?
På Jørgensens Hotel kan vi holde både mindre og større selskaber. Vi har plads til mellem 16-450 personer fordelt ud på vores seks vidunderlige lokaler.

Hvad koster et weekend ophold hos Jørgensens Hotel?
Du kan få en skøn weekend på Jørgensens Hotel fra kr. 890 per person. Overnat i vores historiske bygning med karakter og unikke detaljer, og oplev den vidunderlige atmosfære på hotellet.